У зв'язку з тим, що Україна входить в європейський освітній простір, розвиток стоматологічних дисциплін в нашій країні повинен бути адаптований і узгоджений з процесами, що відбуваються в Європі. У ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського з 2006-2007 н.р. була впроваджена система єдиного дня, котра передбачала перехід до нової моделі організації навчально-методичного процесу, суть якої полягає в практичній орієнтації викладання дисциплін зі зміщенням акцентів з теорії на практику у максимальному практичному спрямуванні всіх предметів, що дозволяє студенту зрозуміти необхідність вивчення даної дисципліни.

Із закінченням карантину кафедра відновила навчальний рпоцес з вересня 2021 року. У звязку з введенням військового стану 24.02.22. року, за наявності "повітряної тривоги", заняття проходять в обладнаних бомбосховищах. Проведення лекцій відбувається online. 

Практичне заняття студентів 5-го курсу з дитячої хірургічної стоматології  (2024 рік)

доц. Кучирка Л.І. проводить заняття 5-го курсу з дитячої терапевтичної стоматології  (2024 рік)

Заняття 305 гр. у фантомному класі  (2024 рік)

Моделювання зубів молочного та постійного прикусів проходить в зубо-технічній лабораторії кафедри  (2024 рік)

                     доц. Бандрівський Ю.Л. Дитяча терапевтична       стоматологія.                     Online-лекція з іноземними студентами 5-го курсу (2024 рік)

асист. Мартиць Ю.М. Профілактика стоматологічних захворювань. Студен Бартош Мігоцкі відповідає щодо основних клінічних проявів перебігу карієсу змінного прикусу  (2024 рік)

Практичне заняття з пропедевтики дитячої терапевтичної стоматології на 2 курсі (2023 рік)

Студенти 3 курсу проводять оцінку діагностичних моделей (2023 рік)

При відповідній мотивації і достатньому матеріально-технічному забезпеченні студенти освоюють навички вміння роботи з пацієнтами, вміння працювати з асистентами в «чотири руки», відпрацьовують правильність техніки знеболення, етапи препарування каріозної порожнини, використання додаткових пристосувань (кофердам, матриця, рефракційна нитка).

Практична частина заняття студентів 5-го курсу (2022 рік)

Семінарську частину заняття з студентами 4 курсу проводить асист. Заяць В. Є. (2022 рік)

Більш складним етапом засвоєння студентами практичних навичок є розділ ендодонтичного лікування, який включає сучасні методики розробки та пломбування кореневих каналів зубів (методики Step-Back, Crown-Down). Студенти 4 курсу на практичній частині заняття проводять клінічний огляд пародонтологічного хворого, після поставленого діагнозу розробляють схему лікування, вчаться виготовляти та накладати пародонтальні пов’язки. Методику шинування та вибіркове пришліфовування зубів студенти проводять на муляжах. За неможливості виконати деякі матрикулярні навички окремими студентами на практичному занятті, на кафедрі створено всі умови для роботи студентів у позаурочний час під контролем чергового викладача. 

Практичне заняття з студентами 4 курсу  проводить доц. кафедри Якимець М.М. (2021 рік)

Антропометричні виміри на моделях щелеп під контролем доцента Михайлюка М.М. проводять студенти 4 курсу під час заняття з ортодонтії (2021 рік)

З метою підвищення якості засвоєння дитячої терапевтичної стоматології розроблені й впроваджені в навчальний процес ілюстровані ситуаційні завдання. Ілюстровані ситуаційні завдання складаються з текстової та ілюстрованої частини, яка може містити різний наочний матеріал - фотографію зовнішнього вигляду хворого, збільшену ділянку патологічного вогнища, набір рентгенограм, види інструментів, які необхідні для проведення діагностичних або лікувальних маніпуляцій чи будь-який інший матеріал, комплектність якого залежить від завдання.

Досвід навчання студентів на дитячій стоматології показав, що суттєво сприяють адекватному та повноцінному засвоєнню практичних навичок такі технічні засоби навчання, як відеофільми та відеофрагменти, комп’ютерні програми. Вони інтенсифікують викладання матеріалу, стимулюють цікавість до предмета і викликають активну діяльність мислення.

У відеофільмах та відеофрагментах можна досить повно, адекватно показати алгоритми практичних навичок. Важливим є також те, що при наявності відеофільму чи відеофрагмента завжди є можливість впродовж 8-10 хвилин наочно показати окремі етапи виконання.

Студенти 5 курсу проводять лікування пацієнта (2020 рік)

  Асис. Мартиць Ю.М. демонструє навчально-тематичний відеофільм  (2020 рік)

Комплексний розгляд сприяє професійній зацікавленості, підвищується критерій значимості отриманої інформації у майбутній діяльності стоматологів різних фахів. Складні клінічні задачі, вирішення яких потребує міждисциплінарної інтеграції, спонукає до самостійного пошуку нових знань, розвиває творчі пізнавальні здібності та наукову активність.

Проведення засідання опорної кафедри дитячої стоматології на базі НОК " Червона калина "  (2020 рік)